Mage Rumpe Lår

 
DSC_7792.jpg
 
 
 

Dette er enkel og effektiv styrketrening som passer for alle. Timen er uten hopp, men utføres på tid, som gir deg muligheten til å jobbe intenst og effektivt. Denne timen er varer i enten 30 eller 45 min, og fokuserer på området mage rumpe og lår.

Du jobber på tid, og intervallene er bygget opp med 45 sekunders arbeid, og 15 sekunders pause. Her kan du selv styre både tempo og motstand selv. Instruktøren er der for å hjelpe deg i mål, både med tilpasninger om nødvendig, men også for å pushe deg for å få maksimalt utbytte av treningen.

Gruppetimen «mage rumpe lår» passer for deg som ønsker sterkere mage, rumpe og lår. En kort, men effektiv time som utføres med motiverende musikk og en glad instruktør som vil pushe deg til å yte ditt beste. Du trenger ingen forkunnskaper eller koordineringsevner, da vi jobber på tid, og ikke i takt med musikken.

Vi bruker utstyr som vektstang, kettlebells, manualer, matte, vektskiver, minibands, sklimatter, kasser osv.

Det er fint å kombinere denne timen med en annen trening, om du ønsker en lengre økt. Enten en annen gruppetime før eller etter, eller kondisjonstrening på egenhånd.

Bli med på en morsom og effektiv styrketrening av gluteus maximus, core og lår !