Gruppetimene på Gym Bekkestua passer for alle nivåer og for alle aldersgrupper. I et variert spekter av treningsformer tilbyr vi gode økter for både nybegynneren og de mer erfarne. Les mer om gruppetimene våre nedover på siden og book time gjennom timeplanen.

 
 
DSC_7886.jpg

Sykkel

På våre sykkeltimer får du en god økt som får pulsen opp med en passelig tråkkfrekvens. Sykling er effektiv innendørstrening som holder formen ved like gjennom vinteren.


 
DSC_8309.jpg

Mage Rumpe Lår

Dette er kort, enkel og effektiv styrketrening som passer for alle. Timen varer i 30 eller 45 minutter, og fokuserer på området mage rumpe og lår.


 
DSC_8086_copy.jpg

Xtrem

Xtrem (crosstraining) utfordrer deg som ønsker å bli pushet gjennom øvelser som krever styrke, bevegelighet og kondisjon i ulike intervaller. Inspirerende trening for hele kroppen.


 
DSC_8098_copy.jpg

Triggerpunkt og foamroller

I denne gruppetimen benytter vi foamroller/skumrulle og triggerpunkt-baller. Øvelser med foamroller har en meget positiv effekt på blodsirkulasjon, muskler og ledd.


 
DSC_8437.jpg

Pilates

Pilates utføres gjennom rolige øvelser med egen kroppsvekt i konstant bevegelse og flyt. Pilates gir deg en sterk kjernemuskulatur, bedre pust og kroppskontroll.


 
DSC_7822.jpg

Styrke og Core

Styrke og Core er en fysisk treningstime med formål å utvikle spesifikke muskelgrupper. Timen utføres med ulike vekter og trener hele kroppen.


DSC_7847.jpg

Basistrening

I basistrening setter man fokus på trening av grunnelementene i en langsiktig prestasjonsutvikling. Timen passer for alle uansett nivå og alder.


 
DSC_8002.jpg

Funksjonell Trening

Funksjonell trening går ut på å etterligne bevegelsesmønstre med øvelser som ligner på det du skal prestere i. Dette kan være både lange dager på kontoret eller en idrett du utøver.


 
DSC_7128.jpg

HøyPuls

Cardio er kondisjonstrening til musikk som utfordrer både hjerte, hodet og latteren samt en mengde muskelgrupper. Her trenes både styrke, bevegelighet, balanse og utholdenhet.


 
DSC_7741.jpg

Yoga på brett

Yoga på brett er yoga som utføres på et brett hvor vi utnytter tyngdekraften til å skape motstand. Fokus på pust, bevegelighet, styrke, koordinasjon og kondisjon.


 
DSC_8354.jpg

Yoga

I Yoga Flow synkroniseres pust med bevegelse. Dette er en fysisk og mental treningsform som absolutt alle har godt av. Passer for alle uansett nivå eller alder.


 
DSC_7945.jpg

Balanse og mobilitet

Petr tar deg tilbake til kroppens utgangspunkt gjennom pusteteknikk, fokus på å være i nuet, samt kommunikasjon mellom kropp og sinn.