Gruppetimene på Gym Bekkestua passer for alle nivåer og for alle aldersgrupper. I et variert spekter av treningsformer tilbyr vi gode økter for både nybegynneren og de mer erfarne. Les mer om gruppetimene våre nedover på siden og book time gjennom timeplanen.

 
 

Sykkel

På våre sykkeltimer får du en god økt som får pulsen opp med en passelig tråkkfrekvens. Sykling er effektiv innendørstrening som holder formen ved like gjennom vinteren.


 

Mage Rumpe Lår

Dette er kort, enkel og effektiv styrketrening som passer for alle. Timen varer i 30 eller 45 minutter, og fokuserer på området mage rumpe og lår.


 

Xtrem

Xtrem (crosstraining) utfordrer deg som ønsker å bli pushet gjennom øvelser som krever styrke, bevegelighet og kondisjon i ulike intervaller. Inspirerende trening for hele kroppen.


 

Triggerpunkt og foamroller

I denne gruppetimen benytter vi foamroller/skumrulle og triggerpunkt-baller. Øvelser med foamroller har en meget positiv effekt på blodsirkulasjon, muskler og ledd.


 

Pilates

Pilates utføres gjennom rolige øvelser med egen kroppsvekt i konstant bevegelse og flyt. Pilates gir deg en sterk kjernemuskulatur, bedre pust og kroppskontroll.


 

Styrke og Core

Styrke og Core er en fysisk treningstime med formål å utvikle spesifikke muskelgrupper. Timen utføres med ulike vekter og trener hele kroppen.


Tabata

Tabata er en form for sirkeltrening som utfordrer deg som ønsker å bli pushet gjennom øvelser som krever styrke, bevegelighet og kondisjon i ulike intervaller.


DSC_7847.jpg

Basistrening

I basistrening setter man fokus på trening av grunnelementene i en langsiktig prestasjonsutvikling. Timen passer for alle uansett nivå og alder.


 

Funksjonell Trening

Funksjonell trening går ut på å etterligne bevegelsesmønstre med øvelser som ligner på det du skal prestere i. Dette kan være både lange dager på kontoret eller en idrett du utøver.


 

HøyPuls

Cardio er kondisjonstrening til musikk som utfordrer både hjerte, hodet og latteren samt en mengde muskelgrupper. Her trenes både styrke, bevegelighet, balanse og utholdenhet.


 

Yoga på brett

Yoga på brett er yoga som utføres på et brett hvor vi utnytter tyngdekraften til å skape motstand. Fokus på pust, bevegelighet, styrke, koordinasjon og kondisjon.


 

Yoga

I Yoga Flow synkroniseres pust med bevegelse. Dette er en fysisk og mental treningsform som absolutt alle har godt av. Passer for alle uansett nivå eller alder.


 

Balanse og mobilitet

Petr tar deg tilbake til kroppens utgangspunkt gjennom pusteteknikk, fokus på å være i nuet, samt kommunikasjon mellom kropp og sinn.


Løp/styrke

Timen er lagt opp med ulike intervaller på tredemøller, kombinert med ulike styrkeøvelser som primært bygger styrke i de områdene du trenger å være sterk for å løpe.